top of page

Jouw unieke aanbod

Download het werkboek

Beluister de audio

Als je goud mag stromen in je aanbod

​

  1. Hoe voelt het voor jou om een aanbod te kunnen bieden waarbij je bezieling ten volle tot uiting
    komt?

  2. Hoe zien de mensen voor wie jou werk bedoeld is eruit? Welke energie stralen ze uit? Welke
    verlangens hebben ze? Waar lopen ze tegenaan?

  3. Wanneer je je aanbod ten volle naar buiten brengt en jouw ideale doelgroep kan het ten volle ontvangen, welke impact heeft het dan op hen?

  4. Op welke manier verandert je goud, het leven van je ideale doelgroep?

  5. Wat is de impact op hun energieniveau, op hoe zij in het leven staan, op hoe zij zich voelen?

  6. Wat is het effect op de omgeving van je doelgroep?

  7. Waarom is het voor jou zo belangrijk om juist dit aanbod in de wereld te brengen? Wat gebeurt er als je 
    contact maakt met je dieperliggende why?

  8. Wat maakt dit aanbod zo waardevol voor je doelgroep?

  9. Als je doelgroep je aanbod ten volle kan ontvangen, welke van hun verlangens worden daarmee
    ingevuld?

​

​

bottom of page