Afstemmingsoefeningen

Feed your demons
​
Een afstemmingsoefening om op een diepe laag om te gaan met je belemmeringen en blokkades.
​
De oefening komt uit het Tibetaans boedhdhisme.
​
Je doet ze in twee delen. Eerst focus je op je demon, daarna transformeer je die tot je bondgenoot.
Neem voldoende tijd voor de oefening, zet de audio eventueel op pauze.
​
Deze vragen worden gesteld aan de demon:
-
Wat wil je van me?
-
Wat heb je van me nodig?
-
Hoe zal je je voelen als je krijgt wat je wilt?
​
Zo antwoordt je demon:
-
Wat ik wil is...
-
Wat ik van je nodig heb is...
-
Als in mijn behoefte is voorzien zal ik me... voelen
​
Deze vragen stel je aan je bondgenoot:
-
Hoe ga je me helpen?
-
Wat beloof je me?
-
Welke verbinding ga je met me aan?
-
Hoe kan ik je oproepen?
​
Zo antwoordt je bondgenoot:
-
Ik zal je helpen door...
-
Ik zal je beschermen door...
-
Ik beloof je dat...
-
Je kunt me oproepen door...

Je innerlijk kompas
​
Hoe weet je of iets goed is of niet
Hoe weet je wat je volgende stap kan zijn?
​
Je hebt het allemaal in je. Luister maar...
​
Contact met je essentie
​
Deel 1:
-
Hoe voelt het om vanuit de energie van presteren te leven en te ondernemen?
-
Hoe voelt het in je lijf?
-
welke impact heeft dat jou als ondernemer en op je keuzes?
-
weke impact heeft het op je energieniveau? Op hoe je je voelt.
-
Hoeveel ruimte is er voor je essentie om te stromen? Voor je goud?
-
Hoeveel ruimte is er voor moeiteloosheid al je jezelf aan het bewijzen bent?
​
Deel 2:
-
Waar in je lijf voel je je potentie, je goud? Hoe voelt dat?
-
Wat zou er gebeuren als je voluit gaat leven van hieruit? Wat zou de impact zijn?
-
Wat zou de impact zijn op de keuzes die je maakt?
-
Welke impact heeft het op je energieniveau, op je relaties, op hoe jij je voelt?

Van ego naar dienstbaarheid​
​
Maak de shift van ondernemen vanuit je ego naar ondernemen vanuit dienstbaarheid.
​
Van de energie van bezig zijn met je kleine ik, je onzekerheid, de blik van de ander, is het wel goed genoeg, zit iemand hierop te wachten
naar
de energie van dienstbaar zijn voor je doelgroep. Je intunen op je bezieling, de universele bron van weten en kanaal zijn voor wat door je heen wilt stromen.