Dat een website belangrijk is voor je onderneming, daar zijn we het vast snel over eens. Maar dan graag een website die doet waar hij voor dient, toch?
De belangrijkste functie van je website is dat hij ervoor zorgt dat jij in interactie kan gaan met je ideale klant.
Interactie en je ideale klant, twee kernwoorden als we het over ondernemen hebben.
Een website is heel krachtig MAAR hou er rekening mee dat een website vaak maar 1 keer door je klant bezocht zal worden DUS zorg ervoor dat de kostprijs in balans is met wat het oplevert EN dat je na het websitebezoek in contact kan blijven met je klant.
6 fouten waardoor interactie niet op gang komt en je je ideale klant misloopt:
Je schrijft vanuit wat jij wil vertellen in plaats van de informatie te geven die de bezoeker zoekt
Je website is te algemeen. Je hebt je doelgroep niet voldoende gespecificeerd waardoor mensen zich niet in je website herkennen
Je hebt het over het 'hoe' in plaats van te praten over het 'wat'. Wat is de pijn, wat wordt er opgelost, wat is het resultaat...
Er is geen inschrijfoptie op je website naar je maillijst, gratis weggever of je blog. Hierdoor blijf je afhankelijk van de acties die de klant doet en kan je zelf niet in dialoog gaan
Het lettertype is niet uitnodigend en vlot te lezen of je hebt te weinig witruimte op je website. Hierdoor creëer je onrust en jaag je je ideale klant snel weg.
En tot slot wacht je met het starten of het verder uitbouwen van je onderneming tot je website af is. Zonde... Je kan al met een minimum aan website zeer goede resultaten halen.
Wil je leren hoe je snel, gemakkelijke en betaalbaar een goede website maakt?
Van 19 oktober tot 19 november bieden we de module aan voor
€ 19* in plaats van € 197*.
alle informatie op www.bezieldondernemen.be
Geniet van het creëren, het geeft energie!
Bezielde groet,
Liese
Comments