EAAT7KBEN1AMBAKq4TAokZC7F6iydQgc5BnttvOoVCn42WeZC9phwfkIGVFriCo2SUdLCcu2sxprfyZBs4QpeV49nw5qhpz5oNWtlA9ULh6sDYHAtKNpOOMnU9YbuhVTxgWYa5IBIytO3t7EtnsNOZCzAOy0c9ZB4HRAef4ItRbHACNvQnYefE6cSdXCwySqQZD
 

Erken je waarde en werk vanuit je hart



Lieve jij...


Ten volle voor onze waarde gaan staan is een uitdagend iets. Het is beseffen wat je dienst waard is, welke impact je dienst heeft op het leven van je doelgroep.


De impact kan zich op veel verschillende terreinen afspelen: op vlak van gezondheid van je doelgroep, hun financiën, hun sociale leven, hun zelfwaardering, hun seksualiteit, hun lichamelijk welbevinden, hun professioneel leven, hun gezin, hun psychisch welbevinden,...

Bovendien heeft je dienst vaak impact op meer dan 1 gebied, is dat niet bijzonder?



Waardeer jij zelf wel waar je aanbod allemaal impact op heeft?



Te weinig beseffen we de reikwijdte van wat we aanbieden en bepalen we de waarde van onze dienst vanuit een zogezegd invoelen en rekening houden met degene die voor je aanbod zal betalen. Met als resultaat... te weinig waarde vragen, te veel geven om te compenseren voor het feit dat mensen jou iets geven. We zetten onszelf vast in schaarstedenken en sluiten ons af voor overvloed.



Je kan dus niet ontvangen!



En laat dat nu cruciaal zijn. Kunnen ontvangen, echt ontvangen. Zonder schuldgevoel of schaamtegevoel. Zonder extra nog te geven of te compenseren. Niet dat ik hier een pleidooi hou om gierig te zijn, helemaal niet. Wel om je ontvangstcapaciteit te vergroten.


Want als jij werkelijk kan ontvangen, dan breng je een energiestroom in gang. En het mooie aan een stroom is dat het wilt bewegen. Door te kunnen ontvangen kan jij ook werkelijk geven vanuit je hart. En niet vanuit schuldgevoel en andere trillingen die afbreuk doen aan je aanbod. Dus: gun het jezelf. Sta voor je waarde en ontvang ook je waarde.


Naast het werken aan je belemmeringen hierrond helpt het ongelooflijk om te creëren vanuit liefde. Vanuit je hart je verbinden met je doel en je keuzes hierop baseren, dat is de sleutel. Om je aanbod niet te bedenken, maar om te voelen vanuit je hart wat je je doelgroep wil geven. Wat door je heen wilt stromen vanuit die universele bron van liefde. Focus op wat je wilt creëren, op je eigen bijdrage en niet op wat je financieel wilt binnenhalen. Want hiermee stuur je een andere energie uit. En weet dat je overvloed bent.


Is dat niet zeer waardevol?

liefs

Liese






26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven